تاریخچه شرکت
شركت پاک پرنیان هوشمند ستاک با نام تجاری اوری فاب در سال 1398 تأسیس و با هدف توليد انواع محصولات آرايشي وبهداشتي، فعاليت خويش را در شهرك صنعتي سمنان آغاز نمود. از آنجائی که کرم های اوره یکی از اصلیترین محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست با قدمتی چند ده ساله بوده مورد استفاده قرار گرفته است. به همین دلیل توليد این محصول با كيفيتي بسیار بالا از اهداف اوليه اين شركت تعيين گرديد. در کنار تقدیم سلامتی و زیبائی به هموطنان عزیز، در زمینه صادرات و ورود به بازار کشورهای همسایه اولین هدف شرکت پاک پرنیان هوشمند ستاک (اوری فاب) برای عرضه محصولات معین گردیده. و مجموعه لازم دانست جهت تولید محصولات با برند اوری فاب را با دقت بسیار بالا، بهمراه تحقیقات بازار و بررسی دقیق علمی و آب هوای مناظق مختلف مورد بررسی قرار دهد.
خط مشی سازمان
شرکت پاک پرنیان هوشمند ستاک "اوری فاب" در راستای تحقق چشم انداز و اجرای مأموریت تعیین شده، ضمن استقرار نظام های مدیریت کیفیت (ISO9001)، مدیریت محیط زیست (ISO14001) و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO45001) درکلیه سطوح و داشتن تعهد نسبت به بهبود مستمر و اثربخشی این سیستم، از تمامی کارکنان انتظار دارد با رعایت ارزشهای سازمانی فوق، با همدلی و تکیه بر روحیه کار تیمی، از نهایت تلاش و خلاقیت خویش برای تحقق چشم انداز فروگذار ننمایند و برای این هدف، این خط مشی را با رعایت استاندارد ایران و قوانین و مقررات ملی تدوین نموده و ضرورت توجه به اصول زیر را به تک تک کارکنان ابلاغ نموده است
فناوریهای مورد نیاز به منظور ایجاد مزیتهای رقابتی
تلاش در راستای ارتقای دائم سطح رضایت مشتریان
توسعه ی قابلیت ها و تواناییهای سازمانی، مدیریتی و اجرائی در زمینه ی اجرای پروژه های جدید و توسعه ی پایدار فعالیتها (با مدیریت دقیق هزینه ها)
بهبود مستمر محیط کار و تعهد کامل به اجرای آراستگی سازمانی
توسعه ی اشتغال موجود از طریق افزایش تولید با کیفیت
برنامه ریزی منظم و اقدام مداوم به منظور پیشگیری از آلودگی های محیط زیست
رعایت اصول و آداب معاشرت و تشریفات در تعامل با همکاران و مشتریان
توسعه ی بازار و افزایش فروش و صادرات از طریق تولید صادرات محور
پیشگیری از حوادث و بیماریهای شغلی از طریق شناسایی و کنترل ریسک های ایمنی و بهداشتی در محیط کار
چشم انداز سازمان
شرکت پاک پرنیان هوشمند ستاک "اوری فاب" در نظر دارد؛ در افق چشم انداز پنج ساله تا سال 1403 به عنوان یکی از سه برند برتر و معتبر ایرانی با تعامل بیشتر با مصرف کنندگان و پیش بینی نیازهای آنان و بهبود رضایتشان تلاش خود را ادامه می دهیم. از طریق شیوه های مدرن، نوآورانه و سازگار با محیط زیست، به این مهم دست یابیم و همچنین آگاهی خود را نسبت به زیبایی طبیعی بالا خواهیم برد. همچنین کارکنان خود را در راه رسیدن به آرمان هایشان آموزش داده و حمایت می نماییم تا ما را در ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب و متناسب با سلیقه و نیاز طیف های مختلف مشتریان یاری رسان باشند و ما از این طریق به انتخاب اول مصرف کنندگان در بازارهای هدف تبدیل گردیم
ماموریت سازمان
تلاش در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور با سرمایه گذاری و تمرکز برروی نوآوری و تولید محصولات با کیفیت و منطبق بر استانداردهای جهانی برای سلامت وحفظ زیبایی پوست ومو درجامعه (با بهره گیری از فناوریهای نوین ارزش آفرینی برای ذینفعان و ارتقای سطح و جایگاه برند در بازارهای داخلی و منطقه ای
ارزش های سازمانی
- رضایت مشتریان از طریق کیفیت، نوآوری و اصالت
- سلامت مصرف کننده و کارکنان
- بهبود مستمر و تعالی سازمانی با رعایت صداقت و اخلاق حرفه ای
- حفاظت از محیط زیست و اتیان سایر مسئولیت های اجتماعی
- افزایش رضایت شغلی در سازمان با استفاده از آموزش و مشارکت کارکنان
